Auke Vleerstraat 99, Enschede
bestuur@sevendecamer.nl

Hoe organiseer ik een evenement?

Sociëteit 'de Sevende Camer'

Stappenplan


  1. Overleg met de organiserende commissie en bijhorende bestuur indien van toepassing.

  2. Raadpleeg de sociëteit kalender of de gewenste datum nog beschikbaar is.

  3. Neem de gebruiksvoorwaarden sociëteit door.

  4. Meld het evenement aan via het aanmeldingsformulier.

  5. Wacht bevestiging van het sociëteitsbestuur af.

  6. Regel tappers via de kroegploeg van jouw (oud-)vereniging. Dit kan door contact op te nemen met de KroegPloeg (KP) via de KP-bazen.

    KP-baas D.R.V. 

    KP-baas D.K.V. 

    KP-baas D.Z. 

  7. Contacteer BHV’ers naar gelang van het aantal verwachte bezoekers. Een lijst met de huidige BHV’ers kan worden opgevraagd bij de secretaris van het sociëteitsbestuur.

  8. Voor vragen over licht en geluid, neem contact op met de DJCie van D.R.V. Euros.

  9. Meldt het evenement aan bij de Universiteit Twente via hun webtool. (In het geval je geen UT-account hebt, laat dit dan weten; dan melden wij het evenement op verzoek aan)

  10. Koppel terug aan het sociëteitsbestuur wie je tappers en BHV’ers zijn en stuur een kopie van de bevestiging vanuit de UT.

  11. Neem je eigen theedoeken mee indien je gebruik wil maken van de keuken.

  12. Geniet van het evenement.

  13. Zorg ervoor dat de kroeg na gebruik schoon wordt achtergelaten (dit niet doen kan resulteren in een boete). 


Extra informatie